Victoria




Egy újabb sorozat, amit nekem címeztek a készítői, csak nem tudják. :)

Nemrég jöttem rá, hogy eléggé értékelem ezt a Viktória királynőt (ez abból is látszik, hogy a blogon elsőként megosztott filmek egyike róla készült), mert elég határozott nőszemély lehetett, hogy még amikor lázas beteg volt a saját otthonában tizenévesen, akkor sem tudtak annyira ráijeszteni, hogy régensi hatalommal ruházza fel az anyja "barátját". Ráadásul veszettül imádhatta a férjét, ha még évtizedekkel a halála után is kikészítette neki a ruháját reggelente. Ez lehet a szerelem, nem?

Na szóval, a hozzám hasonlóknak forgatták le a fiatalkori, cseppet sem hibátlan Viktóriáról. Eddig csak az első részt láttam (mindig mindent elhatározok, aztán rövid időn belül fullra el is felejtem. Más is így van vele?), de nekem bejött.

Remélem, másnak is tetszik. Egyetlen bökkenője, hogy eddig csak feliratosan elérhető... de elérhető. Kösz a fordítóknak ezért.


A nyolcrészes széria eddig ismeretlen oldaláról ábrázolja a szigetország történetének meghatározó alakját, aki II. Erzsébetet megelőzően a leghosszabb ideig, 1837-től 1901-ig ült a trónon. Bár Viktória királynő a legtöbb ember képzeletében testes idősebb nőként él, aki a férjét gyászolva feketében járt, a sorozat alkotói szerint fiatalkorában temperamentumos volt, és rajongott a szerelemért.

Linkek



0 megjegyzés