When Calls the Heart 2. évad (magyar felirattal)




Íme a When Calls the Heart 2. évada, köszönhetően a szorgalmas fordítóknak, akiknek nagy hála érte.

A hetedik részt nem tettem ki, mert a felirat teljesen elcsúszott, szóval inkább nekiláttam az újraidőzítésének. Ígérem, igyekszem, már ha valakit érdekel :) és facebookon jelzem, ha végeztem vele.


A sorozat Elizabeth Thatcherről, a fiatal tanárnőről szól, aki megkapja első tanárnői megbízatását, ami egyenesen Nyugat-Kanadába, Coal Valley-ba vezeti. Az apró bányászvároskában az élet igen egyszerű, de néha kihívásokkal teli. Elizabeth bája előbb-utóbb meghódít mindenkit, kivéve a kanadai rendőrség helyi parancsnokát, Jack Throntont. A férfi úgy véli, a Thatcher vagyonos apja komoly szervezkedésbe kezdett, hogy megvédje a lányát.
A történet alapját Janette Oke című Canadian West című regény-sorozata ihlette.  


 1. rész
 2. rész
 3. rész
 4. rész
 5. rész
 6. rész
 7. rész




2 megjegyzés

  1. Szia! Szeretnék érdeklődni,hogy nem lesz fordítója a When calls the heart sorozat 3.évadának? Már nagyon várom a folytatást! (A te ajánlásod alapján kezdtem el ezt a sorozatot,úgyhogy-Nagyon Köszönöm!!!)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Látom, hogy 2016-ban tetted fel, de ma nem tudtam már letölteni. Azért keresem, mert az ismétlést sem tudom megnézni a napokban, de nem szeretnék kihagyni egyrészt sem. Köszönöm a segítséged előre is. G.M. :)

    VálaszTörlés